Routeplan maken


Wat wil je bereiken? Welke kansen liggen er voor je, en welke kansen kun je creëren? Zijn de procedures goed gestructureerd? Wil je nog groeien? Op welke klanten ga je je pijlen richten? Welke route ga je volgen?

Routeplan

Om je route goed in kaart te brengen adviseer ik je een routeplan  op te zetten. Want alles wat je aandacht geeft groeit. Als je aandacht geeft aan je plannen voor het komende jaar, zul je meer successen boeken dan wanneer je dat niet doet. Welke route ga jij volgen?

Afslag gemist?

We kennen ze allemaal. De valkuilen die verhinderen dat we onze plannen ook daadwerkelijk nakomen. Mijn wens voor 2014 was dat er elke maand een nieuwsbrief van mij uitkwam. Mijn valkuil was dat mijn drukke agenda mijn wens naar de achtergrond schoof. Het gevolg is dat ik jou niet de aandacht heb gegeven die ik je had willen geven èn dat jij mijn nieuwsbrief moest missen.

Terwijl ik mijn route zorgvuldig had uitgestippeld, heb ik toch een afslag gemist.

Omkeren

Als jij ook een afslag mist is dat niet erg, zolang je dat maar erkent zodat je weer kunt omkeren. Dat is de start van je salesplan. Omdat ik aandacht wil blijven geven en kennis wil blijven delen ga ik vanaf nu wel weer maandelijks een nieuwsbrief sturen. Mijn oplossing om op deze weg te blijven is dat ik je hier en nu beloof om elke maand een nieuwsbrief te sturen. Door het jou te beloven geef ik het maken voor een nieuwsbrief meer prioriteit.

Van statisch naar praktisch

De belofte is een onderdeel van mijn plan. Het maken van een Routeplan kent meer wegen die bereden moeten worden. Het is niet de bedoeling dat je veel energie steekt in een routeplan dat je vervolgens in de la legt en waar je nooit meer naar kijkt.

Daarom ontwikkel ik momenteel een hulpmiddel dat je statische plannen inzichtelijk en praktisch maakt. Een soort tomtom die je de weg wijst. Wat dat is? Dat houd ik nog even voor me. Maar dat jij er wat aan hebt, is een feit.

Denkproces

Als je mijn tool straks goed wilt kunnen gebruiken is het verstandig om alvast wat denkwerk te doen. Daarom heb ik voor december een document gemaakt wat je helpt met je denkproces. Als je je gedachten opschrijft heb je meer kans op succes. Download dit document en vul daadwerkelijk in wat jij voor ogen hebt voor jouw bedrijf in 2015.

Nog even doorzetten

Voordat je verdrinkt in de gezelligheid van de feestdagen neem je even tijd om het jaar goed af te sluiten en je plannen voor 2015 te maken. In januari kom ik met een tool waarin je je plannen gemakkelijk en goed kunt monitoren. Houd mijn nieuwsbrief in de gaten!

Wat heb jij nodig om je route uit te stippelen?

Mijn tool is nu nog in ontwikkeling, en ik kan en wil jouw feedback graag meenemen. Waar heb jij behoefte aan? Waardoor verander jij van richting? Waar kan ik jou blij mee maken?

Stuur mij een mailtje naar info@csupport.nl met als onderwerp 2015. Ik ga elke wens serieus bekijken en meenemen in de ontwikkeling. Stuur je mail wel op voor 24 december. Dan kan ik er nog wat mee.

Het allerbelangrijkste!

Er is één ding dat je moet doen om succes te hebben in 2015. En dat is keuzes maken! Kies waar je kracht en je energie zit en kies voor de doelgroepen en taken die daarbij passen. Pas dan kun je een goed routeplan schrijven. Durf te kiezen!

Succes met de voorbereidingen. Ik kijk er naar uit om je mee te nemen. Ik zorg voor een volle tank.

Fijne feestdagen!

Cissy

We gebruiken onder andere analytische cookies om ons websiteverkeer geanonimiseerd te analyseren, zodat we functionaliteit en effectiviteit kunnen aanpassen.
Meer informatie over de verwerkte gegevens kunt u lezen in onze privacystatement.

[X] Ik ga akkoord met bovengenoemde privacystatement